Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Account

  • Hoe kan ik inloggen?
    Als je eerder bij ons een account hebt aangemaakt, dan kan je inloggen door middel van je e-mailadres en wachtwoord.
  • Hoe maak ik een account aan?
    Je kunt een account aanmaken door rechts bovenaan de website te klikken op "registreren". Vervolgens vult u het aanmeldformulier in. U komt tijdens het bestellen van een product ook automatisch op deze pagina.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Als u het wachtwoord bent vergeten, dan kunt u rechts bovenaan op de website naar "inloggen". Dan kunt u op onze inlogpagina klikken op "wachtwoord vergeten?". Vul het desbetreffende e-mailadres in en vraag een nieuw wachtwoord op. U ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail van ons met uw wachtwoord.
  • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
    Log in met het door u opgegeven e-mailadres en wachtwoord. U kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar "gegevens". Hier kunt u het e-mailadres wijzigen. Klik vervolgens op de knop "opslaan" en uw e-mailadres is gewijzigd. 
  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
    Log in met het door u opgegeven e-mailadres en wachtwoord. U kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar de pagina "gegevens". Aan de rechterkant ziet u "wachtwoord wijzigen". 
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
    Log in met het door u opgegeven e-mailadres en wachtwoord. U kunt rechts bovenaan de website klikken op "mijn account". Ga naar "gegevens", hier kunt u de gegevens wijzigen. Klik vervolgens op de knop "opslaan" en uw gegevens zijn gewijzigd.
  • Waarom moet ik een account aanmaken voor het plaatsen van een bestelling?
    Het aanmaken van een account op wbsport.nl heeft verschillende voordelen.

    Door uw gegevens te bewaren, kunt u de volgende keer nog sneller een bestelling plaatsen; u hoeft dan uw gegevens niet opnieuw in te voeren. Daarnaast kunt u eenvoudig uw favorieten bewaren en bekijken. Wij kunnen uw aankoop eenvoudig traceren bij een ruiling of retourzending en u kunt uw bestellingen via "mijn account" terugvinden. 

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?
    Wilt u uw account verwijderen? Stuur dan een een e-mail met uw naam en e-mailadres naar webshop@wbsport.nl. U ontvangt van ons een bevestiging zodra wij uw account hebben verwijderd. 

Algemeen

  • Wat zijn de openingstijden van de winkels?
    Om alle openingstijden van de winkels te zien gaat u naar "Winkels" en drukt u op de knop "meer informatie" voor de desbetreffende winkel. 
  • Hoe kan ik zien in welk filiaal het artikel op voorraad is?
    Na een maat geselecteerd te hebben, verschijnt “Bekijk winkelvoorraad”. Hier wordt aangegeven in welk filiaal het artikel op voorraad ligt.
  • Zijn uitverkochte artikelen nog na te bestellen?
    Nee, op de website worden alleen producten weergeven die op voorraad zijn, dit betekent dat het artikel niet meer is na te bestellen als het is uitverkocht. 
  • Hoe kan ik een artikel zoeken?
    U kunt op twee manieren een artikel zoeken. 

    Ten eerste kunt u zoeken in de zoekbalk bovenaan de website op bijvoorbeeld merk, naam of artikelnummer. Ten tweede kunt u gebruik maken van onze filters die u kunt vinden als u op casual, voetbal, hardloop, fitness, running, bad & beach, sporten, merken en outlet in het menu klikt. U kunt dan vervolgens aan de linkerkant van het scherm filteren op o.a. categorieën, geslacht, merken, maten, kleuren en prijzen.

  • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
    Mocht u na het bezoek aan onze webshop of winkels vragen hebben omtrent een artikel, levering of klacht? Vind dan het antwoord bij de "veelgestelde vragen", neem contact op met onze klantenservice via telefoon of e-mail of kom langs in één van onze winkels.
    Heeft u een vraag over een bestelling? Houd dan uw bestelnummer bij de hand, zodat wij u nog sneller van dienst kunnen zijn.

    Telefoon: 071-5322988
    E-mail: webshop@wbsport.nl

    Openingstijden Klantenservice: Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 17:00 uur

    Bezoekadressen:

    Wout Bergers Sport
    Van der Werfstraat 43
    2312 VV Leiden
    Tel: 071-5322988

Bestellen

  • Kan ik de producten op de website ook in de winkels vinden?
    De meeste producten op de website zijn ook in de winkels verkrijgbaar. Kies het gewenste product en druk op 'bekijk winkelvoorraad'. 

  • Klopt de voorraad op de website?
    U kunt er vanuit gaan dat als een artikel op voorraad staat het er ook werkelijk is.
    In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een product toch niet leverbaar is. Wij zullen u hiervan zo spoedig mogelijk van op de hoogte stellen.
  • Kan ik nog een artikel aan mijn bestelling toevoegen?
    Ten allen tijde bestaat de mogelijkheid om producten aan de winkelwagen toe te voegen, mits de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Mocht dit wel het geval zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
  • Kan er nog een artikel uit mijn bestelling verwijderd worden?
    Dit is mogelijk, mits de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Mocht dit wel het geval zijn, dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen.
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Dit is mogelijk, indien uw bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met de klantenservice om uw bestelling te annuleren. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer, deze vind u in de bevestigingsmail die wij aan u hebben verzonden.
    Is uw bestelling reeds verzonden, dan kunt u deze retour sturen met het bijgevoegde retourformulier. Klik "hier" voor meer informatie over ruilen & retourneren.

Betalen

Garantie & klachten

  • Welke garantie zit er op mijn aanschaf?
    Wbsport.nl garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten gelden de wettelijke regels voor garantie en conformiteit. Wij behandelen eventuele klachten zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u een probleem hebben met een bij wbsport.nl gekocht product volgt u dan de procedure zoals aangegeven bij "Ik heb een klacht over een product, wat nu?"

  • Ik heb een klacht over een product, wat nu?
    Contacteer ons alstublieft op service@wbsport.nl of +31 (0)71-5322988

Levering

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Doorgaans word uw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen bij u afgeleverd. 
    Nadat u uw bestelling heeft gedaan ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Vervolgens zal de betaling door ons worden geverifieerd en het pakket worden klaargemaakt en verzonden.
    U ontvangt een Track & Trace e-mail waarmee u de verzending van uw bestelling kunt volgen.
  • Hoe versturen jullie mijn bestelling?
    Uw bestelling word verstuurd met PostNL. U kunt de verzending van uw bestelling volgen met de Track & Trace e-mail die wij u doen toekomen.
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Er worden geen verzendkosten berekend bij bestellingen boven de € 50,-. Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 4,50 verzendkosten bij verzending binnen Nederland.
  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
    Ja, dat is mogelijk. U kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres aangeven.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
    Ja, dat is mogelijk. Zodra u een artikel bestelt, heeft u in de winkelwagen de keuze “afhalen in één van onze 4 winkels (Gratis)”. Hier kunt u zelf bepalen in welke winkel u de bestelling wilt komen afhalen.

Ruilen & retourneren

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?
    Het terugsturen van een artikel kan onder de volgende voorwaarden worden gedaan:

    - Binnen 14 werkdagen na de levering van de bestelling
    - Volledig invullen en bijsluiten van het bijgeleverde retourformulier
    - In de originele staat en verpakking

    Vervolgens kunt u het artikel opsturen naar het volgende adres:

    W. Bergers Sport B.V.
    Van der Werfstraat 43
    2312 VV Leiden

    Draagt u alstublieft zorg voor voldoende frankering om zodoende problemen met de verzending te voorkomen. Niet voldoende of ongefrankeerde zendingen kunnen helaas niet worden geaccepteerd.

    Nadat wij van u de zending hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij het
    aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) zo spoedig mogelijk terugstorten op uw rekening.



  • Hoe kan ik een artikel ruilen?
    Ruilen voor hetzelfde artikel met dezelfde prijs is mogelijk, stuur het artikel terug met het retourformulier en geef aan welke maat/artikel u wilt hebben. Wij sturen u kosteloos de gewenste maat/artikel op.

    Ruilen voor een ander artikel of een artikel met een andere prijs kan alleen door het terugsturen van het artikel en het plaatsen van een nieuwe bestelling.
  • Kan ik een online bestelling ruilen of retourneren in de winkel?
    Ruilen in de winkel is mogelijk onder de volgende voorwaarden:

    - Binnen 14 werkdagen na de levering van de bestelling
    - Volledig invullen en bijsluiten van het bijgeleverde retourformulier
    - In de originele staat en verpakking

    Vervolgens kunt u het artikel ruilen in de winkel.


  • Wat zijn de kosten van het ruilen en retour sturen van mijn bestelling?
    Bij een ruiling versturen wij de gewenste maat en/of artikel gratis naar u toe. Klik "hier" voor meer informatie over ruilen & retourneren.
  • Ik heb een verkeerd artikel en/of maat ontvangen. Wat nu?
    Heeft u een verkeerd artikel van ons ontvangen? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij bieden de mogelijkheid om het artikel gratis te retourneren en streven ernaar om het juiste artikel zo snel mogelijk naar u op te sturen.
iDEAL Kassa MasterCard Visa Bancontact / Mister Cash SOFORT Überweisung
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.